Biznespoczta | Administracja konta     
slogan.jpgslogan2.jpgslogan3.jpg
O Firmie Dla prasy Partnerzy Biznespoczta Cennik Promocje Sponsoring Pomoc Kontakt Regulamin
Tu jesteś: Home / Pomoc / System Admin.eISP.pl / Opis systemu / Administrowanie Kontami


FAQ (najczęstsze pytania)
System Admin.eISP.pl
  Opis systemu
    Administrowanie Pakietami
    Administrowanie Kontami
    Administrowanie Aliasami
    Administrowanie Domenami
    Administrowanie Bazami Danych
    Ochrona Antyspamowa
    Ochrona Antywirusowa
Programy pocztowe
Zabezpieczanie hasłem

E-Newsy
Chcesz takie newsy
za friko ? Kliknij!!

POLECAMY
Gospodarka
Grupy dyskusyjne
Praca
Przetargi
Zdrowie Lekarze
Podatki
Nieruchomości
Xorte



Tworzenie kont w pakiecie
Aby założyć konto, należy najpierw "wejść" do pakietu, w którym konto to ma być utworzone. Następnie wybieramy opcję "Konta" i "Dodaj".
Spowoduje to przejście do formularza umożliwiającego założenie konta. Aby to uczynić należy podać:
  • nazwę konta - czyli fizyczną nazwę konta w systemie. Nazwa konta będzie się składała z prefiksu (nazwa konta głównego) i słowa podanego przez użytkownika. Pole wymagalne.
  • Domenę aliasa - z rozwijalnej listy domen wybieramy jedną, lub wszystkie domeny dostępne w pakiecie. W pierwszym przypadku utworzony zostanie tylko jeden alias przyporządkowany temu kontu. W drugim przypadku utworzonych zostanie wiele aliasów wskazujących na to konto. Pole wymagalne.
  • hasło i powtórzone hasło - należy tu wpisać hasło dostępu do konta, jego długość musi się zawierać pomiędzy 3 a 16 znaków. Pole wymagalne.
  • Katalog FTP. Pole opcjonalne. Pozwala użytkownikowi konta mieć dostęp FTP do katalogu, w którym umieszczone są pliki ze stronami www. Dzięki temu wielu użytkowników może niezależnie od siebie zajmować się ich administracją i aktualizacją. Możliwa jest również sytuacja, kiedy każde konto ma dostęp do własnego katalogu.

Przeglądanie założonych kont
Aby przejść do przeglądania kont pakietu, w menu "Konta" wybierz polecenie "Przeglądaj". Zostanie wtedy wyświetlona lista wszystkich kont założonych w pakiecie. Konto główne wyróżnia się od pozostałych pogrubieniem. Informacja podstawowa o wszystkich kontach zawiera: nazwy kont, daty utworzenia, oraz informacje, które z nich używane są wyłącznie jako konta pocztowe, a które mają jeszcze dostęp FTP. Żeby ułatwić proces wyszukiwania kont do systemu została dołączona wyszukiwarka umożliwiająca przeszukiwanie listy kont różnymi metodami:

  • bez filtra - wyświetlenie wszystkich kont założonych w pakiecie;
  • równa dokładnie - wyświetlenie konta o nazwie dokładnie równej nazwie poszukiwanej;
  • rozpoczynająca się od - wyświetlenie kont o nazwie rozpoczynającej się od żądanej frazy;
  • zawierająca - wyświetlenie kont o nazwie zawierającej podaną frazę;
  • z przedziału - wyświetlenie kont o nazwie zawierającej frazy z szukanego przedziału.
Kliknięcie na nazwę konta spowoduje wyświetlenie informacji o koncie: datę jego utworzenia, listę wszystkich aliasów wskazujących na to konto, numer telefonu do powiadomienia SMS o poczcie, oraz czy konto ma dostęp FTP.

Powiadamianie o nowej poczcie za pomocą usługi SMS
Aby przejść do ustawienia powiadomienia o nadejściu na konto nowej korespondencji, należy najpierw wybrać konto, w którym chcemy tego dokonać. Następnie wybieramy opcję"Edytuj". W okno dialogowe wpisz numer telefonu, na który chcesz otrzymywać powiadomienia SMS o nadejściu nowej poczty. Wpisywany numer nie powinien zawierać prefiksów typu: +48, czy 0. Aby zlikwidować ustawione wcześniej powiadamianie, wyczyść pole z numerem telefonu i kliknij przycisk "Zapisz". Usługa "powiadamiania o poczie przez SMS" korzysta z bramek operatorów telekomunikacyjnych, w związku z czym eISP nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe funkcjonowanie tychże bramek.

Zmiana hasła konta
Aby przejść do zmiany hasła konta, należy najpierw wybrać konto, w którym chcemy tego dokonać. Następnie wybieramy opcję "Zmień hasło". Spowoduje to wyświetlenie formularza służącego do zmiany hasła.

Usuwanie konta
Aby usunąć konto, należy najpierw je wybrać. Następnie z menu wybieramy opcję "Usuń" i potwierdzamy polecenie usunięcia konta klikając "Tak".

Blokowanie konta
Aby zablokować konto, należy wybrać konto, w którym chcemy tego dokonać. Następnie wybieramy opcję Edytuj i w okno dialogowe wpisujemy datę zablokowania konta lub zaznaczamy opcję Blokada konta, która spowoduje natychmiastowe jego zablokowanie.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Biznespoczta | Administracja konta     
Copyright Š 2003 eISP.pl. All rights reserved.